Our body(Napalese

 शरीर, जुन हाम्रो बाहिरी कपडा हो, प्राय: आलोचना, पूर्वाग्रह र हाम्रो वा अरूको लागि इन्कारको आधार बन्छ, यसले जुन तरिकाले हाम्रो जीवनभर सेवा गर्दछ। उहाँ पूर्ण रूपमा योग्य हुनुहुन्छ। कृतज्ञता को।  हाम्रो ध्यान खुशी र स्वस्थ रहनमा हुनु पर्छ, अग्लो, दुबला वा निष्पक्ष नहुनु हो।
 : विशेष गरी जब हामी अर्कोको शरीरको प्रशंसा गर्दछौं, तब हामी आफ्नो शरीरको बारेमा विचार र शब्दहरूबारे सचेत हुनुपर्दछ। हाम्रो शरीर के हो भनेर सचेत हुनुपर्दछ र यसको प्रशंसा गर्नुहोस्। ऊर्जा परिवर्तन गर्नुपर्दछ। र पठाउँदै।  जब हामी अरूको शरीरलाई हेर्न छाड्दछौं, हाम्रो शरीरप्रति प्रेम र आदर खेती गर्न सजिलो हुन्छ। मान्छेको शरीरलाई उनीहरूले कसरी हेर्दछन्, कपडा, खाना, र जीवनशैलीलाई अत्यधिक ध्यान नदिनुहोस्। हाम्रो शरीर सफा छ भनेर सुनिश्चित गर्न हामीले धेरै समय खर्च गर्नु पर्छ। , सुविधाजनक कपडा लगाउनुहोस्, पर्याप्त खानेकुरा पाउनुहोस्, पर्याप्त व्यायाम पाउनुहोस्, साथै पर्याप्त आराम पाउनुहोस्। हाम्रो शरीरमा के छ र यसका वरिपरि के छ, सूर्यको प्रकाश, कम्प्युटर र फोन प्रकाश, चश्मा / लेन्स, इयरफोन, साबुन, सुन्दरतामा ध्यान दिनुहोस्। सामग्री, गहना र असंख्य सामग्री।  यदि त्यहाँ कुनै नकारात्मक वस्तु छ भने, यसलाई मूल्या and्कन गर्नुहोस् र स्वस्थ के खानुहोस् विश्वास गर्दछौं कि हाम्रो आनन्द हाम्रो शरीर जस्तो देखिन्छ त्यसमा निर्भर गर्दछ।  कम्मरले कहिले काहिँ भन्छु म जस्तो देखिन्छु त्यसमा म खुशी छैन, यसले हाम्रो शरीर र दिमागलाई शक्तिशाली नकारात्मक उर्जा दिन्छ।: सत्य यो हो कि तपाई जस्तो हुनुहुन्छ त्यसमा तपाई खुसी हुनुहुन्न।  तर तपाईको खुशीले निश्चित नै तपाईलाई राम्रो देखाउँदछ। तपाईका वरिपरिका व्यक्तिले तपाईको शरीरको आलोचना गर्न सक्छन् तर तपाईले आफ्नो शरीरको निन्दा गर्नु हुँदैन, वा यसलाई अस्वीकार गर्नु हुँदैन।  म मोटो छु ... म कालो छु ... म कमजोर छु, त्यस्ता शब्दहरूले तपाईंलाई निन्दा र हानि पुर्‍याउँछन्।
: आफ्नो शरीरको ख्याल राख्नुहोस्, यसलाई स्वस्थ राख्नुहोस् तर प्रेम र प्रशंसाको उर्जाको साथ।  केहि समयको लागि तपाईंको दिमाग शान्त गर्नुहोस् र तपाईंको शरीरको प्रशंसा गर्नुहोस् र धन्यवाद।  हरेक बिहान यो सकारात्मक कथन दोहोर्याउनुहोस्, "म स्वस्थ, स्वस्थ र स्वस्थ रहनेछु"।

No comments:

Post a Comment

thank you