Up and down of life {Afrikaans)

 Terwyl ons vorder in die lewe, is daar baie oomblikke wat ons lewe en bestemming herdefinieer. Dit is die oomblikke wanneer iets belangriks gebeur, en die lewe is nie weer dieselfde nie.  Die Corona-epidemie het soortgelyke lewenstyle verander.
: Stel jou voor dat jy 'n belangrike titel in jou lewe verwerf het en dat jou lewe in 'n suksesvolle lewe verander het omdat jy in die loop van die loopbaan die sukses bereik.  Nou het u lewe mooi en mooi geword. U ontvang baie lof en respek in u familie, vriende en hierdie wêreld.
 [
: Kom ons kyk nou na die ander kant.  Ek het ewe skielik my werk verloor, en die werkplek waar ek die beste tyd, moeite en harde werk in die lewe gegee het, het my in ruil daarvoor iets baie sleg gegee.  Ek was erg gebrok: Hoe kan dit met my gebeur, my maatskappy vra my om te vertrek?  Dit is 'n neerdrukkende en neerdrukkende tyd in my lewe.  Waarom het ek hierdie twee teenstrydige voorbeelde gegee?  Omdat hierdie soort voorvalle in ons lewens gebeur en die lewe vol daarvan is. Die oorwinning in die hart is dieselfde in oorwinning, in bewondering en vernedering, in vreugde en in hartseer, dit is 'n teken van 'n werklik suksesvolle persoon.
Ons weet almal dat baie wyses en monnike in die ou tyd die kuns onder die knie het om gelukkig en vreedsaam te lewe onder alle omstandighede, ongeag wat die lewe hulle gee.  Ons leef almal in 'n samelewing waar ons ons gesin koester deur werk te doen, sake te doen, kinders skool toe te stuur, baie mense voel ook gesondheidsprobleme, sommige mense het verhoudings tuis, gesin en werkplek. Daar is 'n probleem met  Te midde van al hierdie dinge moet ons stabiel, kragtig, tevrede en vreedsaam bly.
: Daar is wel en wee in die lewe, maar ons hoef nie ons innerlike vrede en tevredenheid te verloor nie, dit is die kennis wat ons uit die lewe moet kry, en daardie boek het ek nie  Laat ons hierdie toestand bereik en positiewe veranderinge in ons lewens aanbringMense werk meestal in georganiseerde gebiede en is nie gereed vir die gebeurlikheid van die lewe nie.  Dit is goed as ons elke dag aanhou om nuwe vaardighede aan te leer.  En haal ook geld in u huis in.  Stel 'n slim finansiële strategie vir die toekoms op

No comments:

Post a Comment

thank you